5.2.07

Que és 'Web 2.0'


El concepte m'és relativament nou, n'havia sentit a parlar...sense reconèixer-li el nom. Web 2.0. A priori sembla una nova versió d'alguna cosa...no ho és, o potser si. No ho és físicament però si que implica una revolució conceptual del mon de Internet. Una nova filosofia evolutiva d'un mon tan nou i incertament canviant com es aquest.

Vaig poder associar el nom i la idea quan per cap d'any, al estar esperant hores en l'aeroport de Budapest ;), vaig decidir comprar el Time. Allà en parlava força bé, i vaig agafar de seguida el què implica.

El vídeo que he trobat ara es una manera excel.lent de mostrar-ho...en volia parlar i això em permetrà fer-ho, al meu medi comunicatiu propi. Ves per on!! sense voler-ho he posat un exemple de la idea del Web 2.0!


Personalment, és conceptualment apassionant...bueno, tampoc tant eh :P

Comments:
En una paraula... l'exemple es Brutal
 
Molt xulo el video, encara que el concepte de Web 2.0 és bastant abstracte i és un terme que d'ha desvirtuat molt... ha passat de ser un concepte d'interactivitat entre els usuaris i la web a ser una parauleta que has d'utilitzar si vols ser "modernillo" en aquest mon.
 
Post a Comment



<< Home