12.8.06

CAE exam: Final results

Despres de tot un curs de preparacio amb la estimada Sheila Spencer (al final ja no em cau tant malament com solia) i amb mes o menys sort, puc dir fermament que si, HE APROVAT el examen del CAE!! :D

N'estic molt content sobretot perque cal recordar que en certs moments no ho veia gens clar que pogues aprovar-lo, pero aixi de capritxos es l'atzar. Quan menys calia esperar, estant en un pais extranger, sense masses ganes a estudiar, ple de distraccions i coses a fer...pam! vaig i aprovo un examen que a lo millor estant a casa hagues suspes.

Donar les gracies especialment a la Sarah, tot i que ella no vol ni sentir-ho dient que tot es merit meu. Tampoc es que m'ajudes massa en termes academics pero si que m'ha donat la possibilitat de practicar i apendre angles de manera intensiva.

(PD: cal que envii un email a miss Spencer per fer-li saber que he aprovat, vull tenir aquest detall amb ella perque al cap i a la fi tampoc era tan dolenta. O potser hauria de seguir el ritual britanic de les cartes formals/informals? ...quin horror!)

Comments: Post a Comment



<< Home